ul { list-style-type: square; }
Mojebiznes.pl Automatyzacja konfiguracja BaseLinker

+48 730 412 806

NIP: 851 325 22 19

kontakt@mojebiznes.pl

PANO sp. z o.o.

© 2022| mojebiznes.pl | PANO sp. z o.o.

„Najtańszy pracownik”

Zaczynając swoje przygodę z e-commercem, po pewnym czasie przychodzi pytanie, czy można coś usprawnić, przyspieszyć czy zautomatyzować. 

W odpowiedzi przychodzi właśnie system BaseLinker,

System ten służy do realizacji zamówień ze sklepów internetowych oraz wszystkich popularnych marketPlaców, takich jak allegro, Erli, Ebay czy amazon.

Kumuluje on zamówienia z wielu kanałów w jednym miejscu. Dzięki czemu możesz mieć pełną kontrolę nad swoim biznesem.

W skrócie, zamówienie zostało złożone przez klienta, pojawia się ono w statusie, system rozpoznaje czy jest ono opłacone czy nie. Jeśli opłacone rozdziela je do właściwych statusów.

System generuje dla takiego zamówienia, fakturę lub paragon, etykietę i później jednym kliknięciem wszystko drukuje, Jeśli będziemy chcieli automatyczna akcja może wysłać wiadomość email do klienta o tym że jego przesyłka jest już spakowana i czeka na odbiór kuriera.

 

Jeśli jeszcze nie masz konta BaseLinker, założysz je tutaj, 14 dni zupełnie za darmo. 

 

„Najlepszy pracownik” Czyli co to jest BaseLinker 

25 marca 2022

Spis treści:

Dla kogo jest sytem BaseLinker

 

 

Tak naprawdę dla wszystkich który prowadzą sprzedaż w Internecie.

Nie zależnie czy sprzedajesz kilka produktów dziennie czy kilka tysięcy czy robisz na we własnym sklepie internetowym czy tylko na allegro. System ten będzie w stanie pomóc w każdym sklepie internetowym, 

 

Z tego narzędzia korzystają mali sprzedawcy na allegro jak i wielkie firmy takie jak; 

  • X-kom,
  • Jula
  • NEONET
  • OBI

 

i wiele więcej. Pokazuje to jak dobrym narzędziem jest BaseLinker.

Możesz się teraz zastanawiać, skoro z BL korzystają takie wielkie firmy czy będzie mnie na to stać.

Ceny są dostosowane do wielkości twojego biznesu, mniej zamówień płacisz mniej, więcej zamówień płacisz więcej.

Np. do 100 zamówień lub/i do 1000 produktów w ofercie cena wynosi 39 zł miesięcznie

Do 10 000 zamówień lub/ i do 100 000 produktów 449 zł miesięcznie.

Jak widzisz Cennik jest przystosowany do wielkości twojego biznesu.

Czy potrzebuje, jakiś sprzęt aby korzystać z tego rozwiązania

 

 

Komputer i internet.

Jednak żeby wykorzystywać możliwości tego rozwiązania w pełni, na początek będziemy potrzebować drukarka do etkiet (np. zebra) zwykła drukarka lub/i drukarka fiskala, jeśli nasze produkty posiadają kody EAN również skaner kodów kreskowych.

 

  • Etykieciarka: pozwoli nam drukować listy przewozowe które zostaną przyklejone na przesyłkę

 

  • Drukarka: nie jest konieczna, jednak jeśli chcemy do klienta wysyłać papierowe faktury bez niej się nie obędzie. BL pozwala nam zautomatyzować wysyłanie elektronicznych dokumentów.

 

  • Drukarka fiskalna: Jeśli mamy zamiar tworzyć paragony w systemie BL, drukarka będzie niezbędnym elementem. *UWAGA: Integracja z drukarką fiskalną, jest dodatkowo płatna.

 

  • Skaner kodów kreskowych: narzędzie które nam ułatwi pracę, idealnie sprawdzi się w asystencie pakowania, pozwoli nam uniknąć błędów przy pakowaniu zamówień.

 

Więcej o potrzebnym sprzęcie możesz przeczytać w tym artykule. czytaj....

Kiedy zacząć go używać

 

 

Im szybciej tym lepiej.

Jeśli od samego początku prowadzenia handlu w internecie będziemy myśleć o tym systemie, wdrożenie będzie dużo łatwiejsze.

Nie oznacza to że konieczne jest posiadanie BL od samego początku, system ten musi na siebie zarobić a nie tworzyć niepotrzebne koszty.

Od czego zacząć konfiguracje BaseLinker

 

System ten można zintegrować z wieloma rozwiązaniami i hurtowniami. Zacznijmy jednak od początku.

 

  • Dodaj adresy email których będziesz używał do komunikacji z klientem.

  • Jeśli chcesz wysyłać widomości email z BL, warto przygotować szablon e-mail. Jeśli nie wiesz jak skontaktuj się z mną.

  • Stwórz statusy które będą potrzebne (na początku można użyć, domyślnych), Możesz tworzyć wiele statusów jak również grupy statusów. Pozwoli Zachować to porządek i przejrzystość.

  • Wykonaj integracje ze sklepem internetowym, jeśli masz już w nim produkty dodaj je do magazynu

  • Wykonaj integracje z allegro oraz wszystkimi innymi marketami z których korzystasz. jeśli masz w nim produkty dodaj je do magazynu

  • UWAGA, jeśli posiadasz sklep internetowym oraz produkty na allegro, nie pobieraj produktów dwa razy, wystarczy że pobierasz je raz ze sklepu internetowego, a później stworzysz powiązanie produktów, Jeśli masz uzupełnione parametry taki jak SKU lub EAN, system może powiązać produkty automatycznie.

  • Wykonaj integracje z firmami kurierskimi

  • Dodaj drukarki do systemu BL a pomocą darmowej wtyczki „inspogo print” Dzięki które będziesz mógł wykonywać wydruk bezpośrednio z BL.

  • Stwórz automatyczne akcje, tak aby system automatycznie rozpoznawał zamówienia opłacone i nie opłacone, drukował list przewozowe, faktury, wysyłał e-maile, zmieniał statusy itp…

 

 

Jeśli nie wiesz od czego zacząć, skontaktuj się ze mną, dopasuje BaseLinkera do potrzeb twojej firmie.

 

Podstawowe integracje

 

Nie będę tutaj wypisywał integracji takich jak sklepy internetowe czy marketplace a raczej integracje dodatkowe które warto poznać lub są konieczne.

 

  • Wysyłam z allegro, warto nie zapomnieć o wtyczce która pozwoli nam generować etykiety z allegro (np, allegro pocztex, allegro DPD itp)

  • Broker przesyłek (Jeśli korzystamy z brokerów przesyłek np; furgonetka, należy zintegrować ją z systemem)

  • InPost Kurier, InPost paczkomaty (Są to dwie różne integracje)

  • Inspigo print, integracja ta pozwoli nam drukować dokument bezpośrednio z BL.

  • Paragon, jeśli zamierzmy używać drukarki fiskalnej (Integracja dodatków płatna)

  • HelpRachet, wtyczka do zarządzania wiadomości oraz dyskusjami z wielu kanałów sprzedaży w systemie BaseLinker, opcja ta posiada wiele możliwości. (UWAGA: rozwiązanie dodatkowo płatne) Sprawdź integracje...

  • BaseLinker caller, integracje te instalujemy na telefonie z systemem android jak również w BL, Dzięki niej, będziemy widzieć przychodzenia przychodzące w systemie BL, zobaczymy kto dzwoni i w szybki sposób podejrzymy jego zamówienie bez konieczności wyszukiwania.

Czy mogę wykonać konfiguracje systemu samodzielnie?

 

 

Jak najbardziej, system jest bardzo intuicyjny, po kilu tygodniach tygodniach będziesz mógł się samodzielnie modyfikować i usprawniać pracę systemu.

Wielu osobą na początku największe trudności sprawiają integracje oraz automatyczne akcje,

Autorzy rozwiązania dzielą się poradnikami, wiele informacji jest umieszczony na blogu BL,  w razie potrzeby można kontaktować się z supportem BL.

Samodzielna konfiguracja może trwać wiele godzin i może okazać się mało efektywna, lub wymagać wielu poprawek, warto od samego początku zadbać o prawidłowo przygotowany system.

Dzięki mojej pomocy możesz otrzymać prawidłowo skonfigurowany i gotowy do działania system. Dodatkowo przeszkolę Ciebie i twoich pracowników tak aby wdrożenie tego rozwiązania w twojej firmie było maksymalnie ułatwione.

Skontaktuj się ze mną, opowiedz mi o swoim biznesie, procesie sprzedaży oraz pakowania, tak abym mógł przygotować system dokładnie tak jak tego potrzebujesz.

 

Kontakt

*Twój e-mail:
*Twój nr telefonu
NIP
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Należy uzupełnić e-mail oraz numer telefonu

Zostaw kontakt abym mógł się z Tobą skontaktować 

Darmowe konsultacje

Mojebiznes.pl Automatyzacja konfiguracja BaseLinker